CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ Mohammad Khairul Syazreen Bin Arifin ♥
eujaboy
♥ 8 a u g u s t 2011 ♥
♥ Iloveyousomuchmore ♥
♥ not unlly the simple word but i'm mean it ♥
♥ I Need you to still breath♥
I always need you to be with me wherever i;m going♥
♥ heyy BITCH , i'll kick you ass if you be stealer in our ralationship !♥
heyy COPYcaT sila angkat kaki sebab aku mmg BENCI kao !

Thursday 20 October 2011

watlek ! HATI SAKIT WATLEK LAGI !

harinin baru ada mood !
nak tahu tak ?
kau tanak tahu sudah tayah baca senang kenn !
okayy , aku seorang yang sangat :
cepat terasa !
cepat menangis !
cepat merajuk !
cepat marah !
cepat cemburu !
okayy act aku dah lama pendam !
dah lama sangat , tapi takan aku sorang je nak tahan , baik aku lepas kan dekat blog aku ,
even dia tak baca blog nie .
firstofall : aku nak minta maaf dulu ,
if apa yang aku type nie buat kau terasa pulak !
biar aku sorang je yang terasa !
tapi apa-2 pun sumpah aku tetap sayang kau !

okayy since 2months,1week & 5days nie .
jujur aku cakap aku banyak terasa hati dengan kau ,
tapi selalunya aku tak tunjuk aku boleh tahan ,
and aku boleh kawal air mata aku .
kadang-2 aku fikir tak logic juga aku nak fikir adil and permintaan aku  atau kau !
paham tak ? mesti tak paham kan ?
okayy , POINT pertama !
kau suruh aku STOP smock !
DONE , even aku berani sumpah susah aku nak control diri aku untuk smock .
tapi kadang-2 aku jujur dekat sinin dekat rumah aku ada juga smock , even 1day just 1 aku hisap !
sebab aku tahu , aku kene berhenti smock , taleyy nak ikut hati aku juga ,
aku dah berhenti rokok !
so permintaa kau aku dah buat .
tak nafikan kau buat sebab sayang or other else reason ,
kau tak suka awek kau hisap rokok !
okayy lahh , accept !
dan aku tahu juga kau banyak habis duit untuk aku benti rokok !
layan kan aja permintaan aku .
asyik air coke coke coke .!sebab tu je boleh buat aku lupa rokok !
habis cerita pasal rokok !
ini pasal aku terasa hati , okayy , kadang-2 dia macam nak tanak jea layan aku .
ntahh lhaa , tapi aku fikir tu mungkin perasaan aku ! tapi kadang-2 nta lah , selalu sangat aku terasa , air mata aku nie bertakung je nak keluar , tapi aku watlek lagi , kat kedai makan  AKU INGAT LAGI OKAYY ,

(terasa bila dia cakap dengan aku macam cakap dengan orang tak bermakna untuk dia)

sebab 1 :
dekat PAKNGAH ! aku minta sambal lebih , then aku lupa nak cakap belacan , sebab nasi papprik selalunya tade sambal belacan . then aku cakap dekat dia , nak sambal ! pastu dia cakap sambal  apa ? akucakap sambal lah ! then dia cakap sambal apa ! , aku dah fade up , dia cakap sambal belacan ke !  , hah , cakap lah  ! papprik mana ada sambal ! owg nak . then aku cakap , cakap gak , pastu aku senyap kejap , nak hilangkan   air mata nie .

sebab 2 :
masa dekat 15 , aku cakap dengan dia air aku pahit , itu pun sebab black yang tegur , sebab dia yang rasa dulu air tu , then aku suruh dia rasa , dia rasa then dia cakap kenapa ? cakap dekat dia(mamak) tukar ! dia cakap tukar apa ? aku , air nie lahh tambah gula , dia cakap ouhh mana lah orang tahu ! ??? pastu dia buat bodoh tak cakap pun , aku malas nak tegur , then bila mamak tu datang kali ke-3 baru dia panggil , aku tahan tangan dia , cakap tapelahh tak payah ! , dia cakap , aik , tanak pulak , aku cakap tayah lah , aku malas dah nak menyusahkan dia , aku rasa dah banyak sangat aku menyusahkan dia , sebab tu dia macam nak taknak jea layan aku .

sebab3 :
okayy nie dekat rumah dia , time nie aku tengah makan dengan dia , aku pegang gamba miemie , anak angkat family dia kira adik angkat dia lahh , aku tanya dia dia(miemie) banyak taik lalat ke kat dada dia ? dia cakap tak lahh gatal lahh , macam orang lahh , then dia tunjuk kaki ke tangan dia ntahh , aku just ignore , sebab dia macam sama kan dia dengan miemie , tapi aku tade lahh serious sangat , tetiba dai cakap , GI MAMPUS LAH TANAK DENGAR ! automatic , air mata aku keluar , gi mampos ? sapa tak sedih dhoe ! terus dia pegang aku forehead aku banyak kali minta maaf , tapi aku biasa lah orang bila hati dah sakit , takan senag time tu juga dah redha , then aku langsung tak bercakap dengan dia , aku eam , yea , dia minta maaf banyak kali , then dia tanya sayang orang tak , aku diam jea , dia tanya banyak kali bende yang sama , aku diam jea , then dlam masa aku diam dia pulak merajuk , aku fikir baik aku duduk rumah aku , dari aku kene tahan sakit hati macam nie , atleast tade lha aku rasa macam aku nie takde makna untuk dia . aku tanya dia nak hanta kul bapa ? dia cakap lagi sayang owg tak ? aku diam ! nak hanta kul bapa ? nak hanta tanak ? dia cakap kalau tanak ? owg text mama suruh amik , dia dah mesej mama ke ? aku cakap belum , nak hanta tak ? dia cakqp , dia ta syang owg . aku diam lgi ! dia cakap lagi syang owg tak ? aku cakap , eee syang lahh ! dia cakap tengok tak iklas ? aku tanya k.ngah pulak , k.ngah ada kedit ? k.ngah  tnya kenapa ? aku cakap nak mesej mama suruh amik ? kenapa aboy tak hanta ? ntah dia tanak ? diamm , pastu , dia nak gi kerja dah , macam biasa salam semua , pastu dia tanya kenpa nak balik ? aku cakap nak balik lahh , nak dok umah , da tanya aku sayang owg tak , sayang lah , sayang macam mna ? sayang macam tu lahh . macam tu lah macam mana ? ishh , kalau owg tanya dia pun tak tahu kan . owg tahu . aku tanya apa ? ade lah mana boleh nanti dia tiru balik apa org cakap .bla bl bla , then aku buat macam biasa , malas nak fikir . tapi sumpah sampai ke hari ni bende tu tak puda lagi , aku still ingat !

aku sayang dia lebih dari diri aku sendiri ! tapi taktahu lahh , boleh ke aku tahan bila selalu macam nie ,
YAALLAH kuatkan aku ,
:"(

No comments:

Post a Comment