CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥ Mohammad Khairul Syazreen Bin Arifin ♥
eujaboy
♥ 8 a u g u s t 2011 ♥
♥ Iloveyousomuchmore ♥
♥ not unlly the simple word but i'm mean it ♥
♥ I Need you to still breath♥
I always need you to be with me wherever i;m going♥
♥ heyy BITCH , i'll kick you ass if you be stealer in our ralationship !♥
heyy COPYcaT sila angkat kaki sebab aku mmg BENCI kao !

Thursday 3 November 2011

hayhayhay watlek watlek euja baru nak update ♥

baru nak update lol ,
sebab baru balik rumah aku tak bawak LAPPY dengan BB pun duduk rumah aboy .
so baru sekarang lah boleh update sebab aku dah ada dekat rumah aku .
okayy , story lagi time aku dekat rumah aboy , 
banyak sangat aku mengidam nak macam macam aku pun tak tahu kenapa .
kalah orang mengandung HaHa .
pergi mandi pangsun ,  kenal awek tucik , awek tucik kawan aku rupanya ,
HaHaHa , kecik jehh dunia nie , lepas tu aku terasa sangat lapa , 
tak tahu pulakk laki aku tgah pokaii :')
aku suruh dia beli ice cream
thenbla bla bla , 
time nak balik , tayar moto buat hal ,
then gi betulkan ,
along patutnya cuti , tetiba berkerja pulak :')
btw thank , sesiapa yang tolong
jasamudikenag
BOB cakap aku berat sangat tu lah tu .
terasa kejap , then aku cakap dengan aboy
time dah sampai rumah
dekat meja makn
aku : owg tanak dah lah naik moto dgan dia ,
dia : kenapa pulak ?
aku : bob cakap org berat tu jadi macam tu
dia : mana ada kan pakai bukan barang dia memang lah rosak .
eamm :')
then esoknya pulakk aku main makeup makeup dia mula mula dia tanak 
tapi aku paksa juga
lihatlahh hasilnyaa :')
k.ngah nak makeup aku , tapi aku tanak :D
tapi aku pulak yang make up laki aku  
okayy tolong lah jangan gelakk :D
kesian kat sayang aku nie  

pakai tudung pulakk ,siap bunga lagi :')
sorry sayang aku letak juga

then esoknyaa aku balik rumah sebab mama ajak pergi  saujana impian 
untuk belajar and buat bisnes bagai HUH !=_='
then dekat sana aku jumpa amoy and budak taman aku :')
ini lah amoi :')

then time nak amik makanan , amer doll nie tegur hai syra :')
time dia balik pun dalam keta sempat jerit nama aku and say byebye
amer doll dengan firdaus sempoi :p

then petang tu terus aku suruh laki aku amik :')
sempat lagi tangkap gamba tao
bilik aku bersepah ,
adik aku buat party dalam nie .
babi betul , kau jadi raja pulak bila aku tak balik kan setan gondol

then malam tu , sangat bahagia , HaHa (':
sayangkau dho babi bangga bonggok ;)
geram sangat dah nie , sayang tak terhingga:)

esok pagi tu kak oney , bini abg eg laki aku kejut
hoi anak dara bangun :)
HaHa , tak puas tido , aku pun bangun dengan berat badan nak bangun :)
kak oney dengan abg eg pergi dulu , aku baru nak mandi ,
aboy pau along dea :P
wekk ingat aku tak degar ke mok !
then aku siap .
dia pun dah abis mandi .
terus gerak gi bangi lama kampung mama aboy .
kak ida tunang 

huahuahua . malu i noks ! dengan pakai baju kurung kedah i tu :D
dengan heels lagi wahhh kau ! segan matt :)
nak tengok nak tengok

then petang tu balik sebab laki aku nak kerja
mama stay sana lagi .
balik bukan tido kacau aku .
ngek punya ostolia :)
then , aku terasa lapar , laki aku main game
aku main masak-2 kat dapur ,
huishh dah lama tak makan bende so aku cook :)
then makan aku offer kat laki aku dia tanak , untung lahh dapat laki kering , pastu tak kuat makan
bagus biar aku jehh gemokk tauu .
thenn aku dengan tade kerja nyee , basuh semua bende , termasuk bilik air , laki aku pun join
then masa dah time dia kene gi keje , then aku sorang jelah dok umah , along dia dekat bilik main game jehh ,
aku kemas bilik , then mama pun balik , huishh , penat sungguh :)
then tegok bolaa , aku tak reti tengok bola :P
then laki aku balik ,
dia kacau tempat tido aku , aku tolak dia 
then tertido , mama asyik aboy pergi kerja kerja ,
HaHa , aku pun tension ,
then dia pun pergi .
esok tu , pergi lagi kenduri kahwin , tapi kali rawkk .
pakai t-shirt je okayy :)
dan QIS , anak buah laki aku iaitu anak abg eg aboy
seronok bila tangkap gamba :')







thenn , cerita pasal kerja , laki aku banyak kali ponteng ish ish , hampehh 

muka aku maam haram , masa nak gi kedai tapi hujan plak !

okayyy bini dia kene kunci takut lari pergi ikut jantan lain :P

ouch , saya memang jendul :D
adoiii ,  tapelahh sayang , jangan kau kena benti kerja dahh .
wehhh , aku baru tahu yang aku kuat mengigau , yelaa selamani aku tido bilik sorang sorang .
bila aku tido dengan kaka aboy dia cita .
yang paling lama ayat mengigau aku
ape tonggeng kat sini ni . hahah then aku sambung tido ?
apakah dhoo :D
then aku balik
before tuu , sempat tangkap gamba :')
dan pulangg , ilebieuuu sayang
before aku masuk rumah ,
aku : gi penang tahun depan  lah jumpa yea ?
dia : betul  , orang tak kesah,
aku : betul
dia : gurau jea org boleh jea , dia boleh ke ?
aku : HaHa tade lah mana boleh
dia : kalau sayang pulak 
aku : kalau sayang esok datang :P
HaHa , asyik salam sayang dia jehh , biasa lah bila dah lama duduk dengan dia berat jehh hati dan badan ku nak melepaskan .
HAHAHA , ilebieuuu sayanggg



No comments:

Post a Comment